lauantai 22. helmikuuta 2014

Kohti extraa

Heipsan! Ehen minä ole tätä projektia unohtanut :) Elo on vaan niin hektistä etten ole juuri ehtinyt tänne raportoimaan. No mutta, tässä tulee:

Superdieetin 6 viikkoa ovat nyt takanapäin! Minun tuloksenani -4 kg. Olen tyytyväinen! Kilomäärä ei päätä huimaa, mutta jotenkin uskon hitauden voimaan. Tiukan kuusiviikkoisen jälkeen olen nyt tällä viikolla hiukan höllännyt. Ruokaa olen syönyt hiihtolomalaisten kanssa samasta kattilasta ja kahvilla ottanut munkin ja kääretorttupalasenkin. Eri päivinä tosin, jotta kohtuudessa pysyisin. Paino on tälläkin viikolla jatkanut laskuaan, tosin vauhti on hidastunut entisestään. 

En ole huolissani, koska maanantaina sitten alkaa taas uusi rutistus Superdieetti extran muodossa. Ruokavalio vaikuttaa ainakin aluksi kovastikin herkulliselta kuluneisiin kuuteen viikkoon verrattuna. Pastaa ja hedelmiä, nam!

Tän päivän kuvat olkoot nyt sit vaikka aloituskuvat tuolle extralle ;) Paljon olis vielä tekemistä ennen bikinikuntoa :D


Se on vaan vääntäydyttävä salille ja annettava kyytiä noille pyllyläskeille!

Lisäilen tonne sivuun sellasen painotaulukon myös muistuttamaan siitä mistä on lähdetty liikenteeseen, ja miten homma edistyy :)

Reipasta viikkoa!


5 kommenttia:

  1. Moikka! Löysin blogisi ja jäin lueskelmaan :) Samojen juttujen kanssa "painin" omassa elämässäni ja blogissani myös, tosin eri kymmenluvulla vielä...Tsemppiä sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei huippua saada uusia mukaan :D Joukossa on voimaa... vai miten se meni... :D

      Poista
  2. mulla alkoi eilen superdieetti ja heti sen perään 10viikon bikini challenge :D 16viikkoa dieettiä, mutta toivottavasti laardikin sulaa <3 tsemppiä sun projektiis!

    VastaaPoista